هلاکت شمار زیادی از تروریستها‌ در مناطق مختلف سوریه/ پاکسازی یک مدرسه و چند ساختمان از وجود تروریستها در حمص

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد 50 فرد مسلح در کمین نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی منطقه صنعتی در شهر عدرا در غوطه شرقی واقع در ریف دمشق کشته شدند و شمار زیادی از افراد مسلح به اسارات نیروهای ارتش این کشور در آمدند.

از سوی دیگر، شمار دیگری از افراد مسلح تروریست در حملات نیروهای ارتش سوریه در ادلب و دیر الزور به هلاکت رسیدند.


نیروهای ارتش سوریه به مخفیگاهها و مکانهای تجمع تروریستها در نزدیکی کارگاه قرمید در حومه ادلب یورش بردند و شماری از تروریستها را کشتند و اسلحه و مهمات و تجهیزات جنگی آنها از جمله تعدادی تیربار سنگین را منهدم کردند.


نیروهای ارتش با اعضای یک باند تروریستی در روستای کفر  عوید درگیر شدند که شماری از تروریستها کشته شدند و تعدادی از آنها چچنی و لیبیایی بودند .


شمار دیگری از تروریستها در روستای کن صفره کشته شدند.


یگانی از نیروهای ارتش با اعضای یک باند تروریستی در روستای باره واقع در جبل زاویه درگیر شدند که شماری از تروریستها از جمله سرکرده این به نام محمود لاطه کشته شدند.


در شهر دیرالزور نیز نیروهای ارتش شماری از تروریستها را در حمیدیه ، حویقه ، منطقه صنعتی و شیخ یاسین به هلاکت رساندند و اسلحه و تجهیزات جنگی و مهمات آنها را منهدم کردند.


نیروهای ارتش تلاش تروریستها را برای منفجر کردن یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی میدان غسان عبود در دیر الزور خنثی کردند.


ارتش همچنین مخفیگاه یک گروه ترویرستی به نام گردان صقر قرییش را در شهر موحسن در حومه دیر الزور منهدم کرد و همه  اعضای این گروه کشته شدند.


همچنین نیروهای ارتش سوریه با دفع حمله اعضای یک باند تروریستی در منطقه عین ذکر در حومه شهر درعا ، شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند. 


به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه ، از طرف دیگر یگانی از نیروهای ارتش کنترل خود را بر تعدادی از مجتمعهای مسکونی واقع در اطراف بیمارستان ملی در شهر درعا تثیبت کردند.


تروریستها در این ساختمانها سنگر گرفته بودند و به مردم تیراندازی می کردند.


اوس حسن خبرنگار شبکه سوریه گفت : شمار زیادی از تروریستها از منطقه بکارو عین ذکر به مقصد حمله به نیروهای ارتش ، حرکت کردند.


اوس حسن در حالیکه تصاویر حمله تروریستها به نیروهای ارتش پخش می شد و این تصاویر در پایگاههای اینترنتی وابسته به مخالفان سوریه منتشر شده است گفت : آنها از بلندیها و کوههای مرتفع به مردم و ارتش یورش می برند و فکر می کنند در اختیار داشتن موقعیت برتر جغرافیایی ، آنها را از حملات ارتش در امان نگه می دارد.


اما بیشتر اعضای گروه تروریستی حمله کننده به ارتش سوریه کشته شدند.


اوس حسن با اشاره به تصاویر کشته ها و با اشاره به اسامی شماری از تروریستهایی که اجسادشان شناسایی شده است گفت ولید فوزی صبحی سرکرده یک باند تروریستی از جمله کشته هاست.


حسن گفت یگان دیگری از نیروهای ارتش سوریه اعضای باندهای تروریستی مسلح وابسته به جبهه النصره را در تعدادی از محله های شهر درعا و حومه آن به هلاکت رساندند.


در این عملیات اسلحه و مهمات و تجهیزات تروریستها منهدم شد.


همچنین نیروهای ارتش کنترل مدرسه مسعودیه و تعداد دیگری از ساختمانها را در محله باب هود که تروریستها در آنها سنگر گرفته بودند به دست گرفتند.


یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: ما یکی از یگانهای ارتش سوریه هستیم که مأمور شده ایم امنیت و ثبات را به بخش قدیمی شهر حمص یعنی باب هود بازگردانیم . نیروهای ارتش به لطف خدا توانستند کنترل مدرسه مسعودیه را پس از درگیری‌های شدید با  گروههای تروریستی مسلح به دست بگیرند. شماری از افراد مسلح کشته و تعداد دیگری زخمی شدند و مکانهای تجمع آنها هدف قرار گرفت. تروریستها مدرسه مسعودیه را ویران کرده‌اند تا نگذارند کودکان ما درس بخوانند.


نیروهای ارتش بخشهای زیادی از محله باب هود را به کنترل خود در آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.