حمله به سوریه جان تازه ای به القاعده خواهد داد

اسناد و شواهد نشان می دهد سناریو ساختگی حمله امریکا به سوریه تنها به سود القاعده تمام خواهد شد و در حال حاضر امریکا و القاعده دوباره در یک جبهه قرار گرفته اند.

به گزارش جهان اسلام : عضو سابق کنگره امریکا، "ران پاول" اعلام کرده است که ایالات متحده باید از دخالت در جنگ داخلی سوریه دوری کند، چرا که هر گامی که جلوتر برود و از گروه های مخالف حمایت کند، به قدرت القاعده افزوده خواهد شد.
این نماینده جمهوریخواه در مصاحبه با فاکس نیوز تصریح کرده است که، در اینکه چه گروهی حمله شیمیایی را صورت داده هنوز هیچ مدرکی وجود ندارد، اما این اطمینان هست که تنها گروهی که از این حمله سود می برد القاعده است.
به گفته وی اسنادی وجود دارد که نشان می دهد این القاعده بود که چندین بار گاز های شیمیایی را منفجر کرد و موجب مرگ چندین غیر نظامی بیگناه شدند، اما در نهایت این بشار اسد بود که مقصر اعلام شد تا بهانه ای برای طرح یک سناریو حمله دیگر شود.
وی در ادامه سئوالی مطرح کرده مبنی بر اینکه : چرا رسانه های بین المللی بطور مکرر بشار اسد را مقصر کشتار غیر نظامیان اعلام می کنند؟ چرا جوامع بین الملل از القاعده حمایت می کنند و جانب گروه های تروریستی را می گیرند که یک دهه تمام دنیا برای نابودی آنها تلاش می کردند؟ جواب اینجاست، زیرا گروه های القاعده نیاز به تجهیزات و حمایت بیشتر در منطقه دارند و ما با حمله نظامی به سوریه همان کاری را خواهیم کرد که رهبران القاعده در انتظار آن هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.