عصام العریان بر ادامه تحرکات مسالمت آمیز اخوان المسلمین تاکید کرد

یکی از رهبران برجسته جنبش اخوان المسلمین مصر بر ادامه تحرکات مسالمت آمیز اخوان المسلمین تاکید کرد .

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، عصام العریان از رهبران حزب عدالت و آزادی وابسته به جنبش اخوان المسلمین  در نوار صوتی جدیدی که اخیرا منتشر شده است تاکید کرد این حزب و جماعت اخوان المسلمین و ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت، تحرکات مسالمت آمیز خود را با وجود همه سرکوبگریها ادامه خواهند داد.
عصام العریان گفت : ما به تحرکات مسالمت آمیز خود ایمان داریم و خواستار طرد خشونت و پرهیز از کشیده شدن به باتلاق خشونت با نام اخوان المسلمین، حزب عدالت و آزادی  و ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت و مخالفت با کودتا هستیم . ما به خط مشی اصیلی که خداوند تبارک و تعالی به آن توصیه کرده و فرموده اند یا ایها الذین آمنوا ادخلوا  فی السلم کافه پایبند خواهیم بود .
انقلاب مسالمت آمیز ما با خشونت مخالف است و مانع اعمال خشونت از هر منبعی است .
با وجود اینکه ما مورد خشونت واقع شده ایم اما به اصول انقلاب صورت گرفته در کشورمان و دیگر کشورها مبنی بر اتکا به مسالمت آمیز بودن این انقلابها به عنوان تنها راه تاکید داریم و به موفقیت و پیروزی این راه در نهایت ایمان داریم .
عصام العریان  با اشاره به اینکه مقامات کنونی مصر همه ابزارهای قدرت را دست دارند آنها را مسئول تداوم خشونت دانست و حوادث سینا را ناشی از واکنش ساکنان این منطقه  به مساله در حاشیه قرار گرفتنشان قلمداد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.