محاکمه دو کهنه سرباز آمریکایی به جرم قتل

دو کهنه سرباز آمریکایی و یک نظامی سابق آلمان که در یک باند مزدور بین المللی عضویت داشتند، روز جمعه در دستگاه قضایی آمریکا به جرم کشتن دو مامور مبارزه با مواد مخدر در لیبریا گناهکار شناخته شدند.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، دستگاه قضایی آمریکا اعلام کرد جوزف هانتر و تیموتی وامواکیاس که کهنه سربازان آمریکایی هستند و همچنین دنیس گوگل که ملیت آلمانی دارد به جرم کشتن یک مامور آژانس مبارزه با مواد مخدر آمریکا و همکار وی در لیبریا گناهکار شناخته شدند. وارد کردن کوکائین به آمریکا نیز اتهام دیگری است که در پرونده این سه نفر گنجانده شده است.
پریت بارارا، دادستان نیویورک، اعلام کرد این سه نفر از اعضای یک باند تبهکار و مزدور بین المللی هستند که از آموزش مهارتهای نظامی که دیده اند، برای خدمت به آدمکش ها و تحقق اهداف زشت و پست استفاده کرده اند. وی تاکید کرد افراد این گروه به راحتی و با خونسردی کامل آدم می کشند.
در همین پرونده یک کهنه سرباز لهستانی به نام سلاوومیر سوبورسکی و یک کهنه سرباز آلمانی به نام میشائیل فیلتر به جرم وارد کردن کوکائین به آمریکا گناهکار شناخته شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.