مذاکرات موفق دولت با طالبان

با خروج نیروهای ناتو از افغانستان و پایان دخالت خارجی ها، با مذاکراتی که با دولت انجام شده است، بخش عمده ای از قدرت در دست طالبان خواهد افتاد و "امارت اسلامی افغانستان" مجدداً ظهور خواهد کرد.

به گزارش "جهان اسلام" به نقل از منبع "HUFFINGTON POST"، شواهد حاکی از آن است که با خروج نیروهای غربی تا پایان سال، طالبان و دیگر گروه های شبه نظامی بار دیگر کشور جنگ زده افغانستان را تحت کنترل خود خواهند گرفت.
به گزارش این منبع، "کریس هیوجس"، خبرنگار شجاع انگلیسی، در این زمینه در یک مکان مخوف و نامشخص، با "قاری نصرالله" رئیس طالبان یک مصاحبه اختصاصی برگزار می کند، که محیط مذکور تحت کنترل و حفاظت شدید نیروهای شبه نظامی بوده است.
"قاری نصرالله" که در تمام طول مصاحبه نقاب خود را کنار نزد، اعلام کرده است که : خداروشکر با تلاش نیروهای ما، اکثر کشور تحت کنترل ماست و موفقیت نهایی نیز بسیار نزدیک است و ما پیروز خواهیم بود، نیروهای ناتو خاک کشورمان را ترک کنند دوباره همان "امارت اسلامی افغانستان متحد" برپا خواهد شد.
قاری نصرالله در ادامه تاکید کرده است که مذاکرات خوب و موثری با دولت در موضوع تبادل قدرت انجام شده و ما افغان ها هستیم که در آینده با اتحاد بعد از خروج نیروهای ناتو از سال 2015 این کشور را خواهیم ساخت.
وی در صحبت های خود نیز هشدار داده است که ما خواهان صلح هستیم اما خواهان دخالت خارجی ها نیستیم و خودمان بهتر از انها برای کشورمان تصمیم خواهیم گرفت و باز اعلام می کنیم اگر دوباره تجاوزی به کشور ما صورت بگیرد همچنان به مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.