تلاش استعمارگران برای اسلام هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان

عناصر سازمان های جاسوسی کشورهای استعماری در برخی گروه های افراطی نفوذ کرده و با انجام عملیات خشونت آمیز، برای مداخله کشورهای استعماری زمینه را فراهم کرده و در عین حال باعث بدنام شدن اسلام می شوند.

به گزارش جهان اسلام به نقل از خبرنگار معروف پاکستان؛ در گروه های افراطیون نفوذ جاسوسان کشورهای استعماری اصلا کار دشواری نیست، چون اگر خارجی که مسیحی، یهودی و غیره باشد بیاید و بگوید که به اسلام تمایل دارد، گروه های اسلام گرای افراطی از انها استقبال می کنند و به زعم خود فکر می کنند که کار بسیار بزرگی را انجام داده اند.
بنا بر این گزارش، رحیم ا... یوسفزی گفت: سازمان های اطلاعاتی نیز عناصر خود را در گروه های افراطی شامل می کنند، از پول هم استفاده می کنند. این کار اصلا دشوار نیست.
سردبیر روزنامه نیوز در پیشاور در ادامه گفت: بنده اطمینان کامل دارم که کشورهای استعماری و سازمان های اطلاعاتی در بسیاری از گروه های افراطی عناصر خود را داخل کرده اند، همچنین از طریق کشورهای عربی نیز تلاش می شود که سازمان های اطلاعاتی افراد خود را در گروه های افراطی وارد کنند، لذا این عناصر نفوذی برای پیشبرد اهداف خود تلاش می کنند. بنابراین کشورهای استعماری تلاش می کنند که اسلام را بدنام و بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.
وی همچنین گفت: هدف دیگر کشورهای استعماری اینست که کشورهای اسلامی را تضعیف کنند. آنها در این راستا از وسائل و امکانات زیادی استفاده می کنند، اما دولتمردان کشورهای اسلامی جلوی آنها را نمی گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.