تنها دو مرکز برای رای دهندگان در بلخ وجود دارد

شماری از باشندگان ولایت بلخ روز یکشنبه از کمبود مرکزهای ثبت نام های رای دهندگان در این ولایت نگرانی کرده اند. آنان گفته اند که تنها دو مرکز برای ثبت نام های رای دهندگان در این ولایت وجود دارند که کافی نیستند.

باشندگان ولایت بلخ از مسوولان کمیسیون انتخابات خواسته اند که این مرکزها را در این ولایت افزایش دهند. باشندگان ولایت بلخ ناگزیرند تا ساعت ها برای گرفتن کارت رای دهی در مرکزها انتظار بکشند.

شماری از آنان گفته اند که سه روز پی‌هم به مرکز ثبت های رای دهندگان رفته اند اما به علت تقاضای بسیار، تاکنون نتوانسته اند که کارت های رای دهی به دست آورند.

رییس دفتر ساحوی کمیسیون مستقل انتخابات در بلخ، عزت الله آرمان کمبود مرکزهای رای دهی را در این ولایت می پذیرد. عزت الله آرمان گفت: می پذیریم که یک مرکز و دو محل توزیع کارت های رای دهی است اما این بیروبار پس از آن زیاد شد که رقابت های انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری آغاز شد وهمچنان علت دوم این است که قرار است تا چند روز دیگر رقابت های انتخاباتی نامزدان شورای ولایتی آغاز شود و نامزدان مردم را تشویق می کند تا کارت های رای دهی بگیرند.

باشندگان ولایت بلخ جزء کسانی شمرده می شوند که بیشتر به انتخابات علاقمند هستند و در روز انتخابات 319 مرکز رای دهی در بیشتر از یک هزار محل رای دهی به روی رای دهندگان این ولایت باز خواهند بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.