انتقاد مردم هرات، از برخورد دوگانه مسوولین مراکز توزیع کارت رای دهی

این شهروندان می گویند که کمبود مراکز توزیع کارت رای دهی، کمبود پرسونل و برخورد دوگانه ی کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات باعث ازدحام در این مراکز شده است.

مردم هرات با انتقاد از مسوولان دفاتر ارایه ی کارت های رای دهی می گویند که از سوی برخی از کارکنان این بخش ها، برخوردهای دوگانه و تبعیض آمیز صورت می گیرد.
آنان تاکید دارند که شمار زیادی از مردم به دلیل موجودیت صف های طولانی در مراکز مختلف کمیسیون انتخابات، از دریافت کارت رای دهی منصرف شده اند.
این شهروندان می گویند که کمبود مراکز توزیع کارت رای دهی، کمبود پرسونل و برخورد دوگانه ی کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات باعث ازدحام در این مراکز شده است.
آنان همچنین می افزایند از چند روز به این طرف، در انتظار گرفتن کارت رای دهی در این مراکز هستند اما تا هنوز موفق به دریافت آن نشده اند.
اما مسوولان مراکز توزیع کارت رای دهی در هرات، هرگونه ادعای برخورد دوگانه را رد کرده و عامل ازدحام مردم را کمبود امکانات عنوان می کنند.
محمداسماعیل سروری مسوول یکی از مراکز توزیع کارت رای دهی در هرات به خبرگزاری جمهور گفت که این مرکز، روزانه برای بیشتر از ۴۰۰ تن کارت رای دهی توزیع می کند که توزیع این کارت ها بر اساس نوبت است.
وی همچنین گفته که به دلیل افزایش مراجعین در چند روز اخیر در این مراکز ازدحام به وجود آمده است که برای حل این مشکل، از سوی کمیسون مستقل انتخابات دو تن مامور کمکی به این مرکز فرستاده شده است.
این شهروندان در حالی از روند توزیع کارت رای دهی شکایت می کنند که چندی پیش، شماری از معلولین ولایت هرات شکایتی مشابه را داشتند.
با این همه؛ مردم هرات از مقام های مربوطه خواهان افزایش مراکز توزیع کارت رای دهی در سطح شهر و ولسووالی های ۱۵ گانه این ولایت شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.