امریکا از افغانستان خارج نمی شود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی افغانستان گفت، آمریکا ، از افغانستان خارج نمی شود و ادعای خروج از افغانستان را فقط برای تحت فشار قرار دادن دولت مطرح می کند.

غلام جیلانی زواک روز گذشته در گفتگو با رادیو پشتو برون مرزی صداوسیما با اشاره به سخنان مقامات امریکایی مبنی بر اینکه در صورت خروج نظامیان خارجی ، نیروهای دولتی افغانستان توان تامین امنیت را نخواهند داشت، تاکید کرد این ادعاها برای ترساندن مردم و دولت کابل است تا مردم ، کرزی را برای امضای پیمان امنیتی با امریکا مجبور کند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی افغانستان تصریح کرد، اگر امریکا و ناتو در امور داخلی افغانستان از جمله انتحابات آتی مداخله نکنند و افغانستان را به حال خود واگذارند، این کشور به سوی ثبات حرکت خواهد کرد.
غلام جیلانی زواک همچنین با اشاره به اینکه القاعده زائیده حمایت آمریکا از جنایت و تجاوزات رژیم صهیونستی ضد فلسطینیان و ضد مسلمانان است گفت تنفری که به طور طبیعی باید در برابر این تجاوزات در میان کشورهای اسلامی بوجود می آمد، به وجود آمده است که نام آن القاعده است، ولی آمریکا از وجود این گروه و این شبکه تروریستی برای خود استفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.