ما باید آینده نگر بوده و برای آینده اراده قوی داشته باشیم

رئیس جمهور کرزی ضمن یاد آوری از حمله تروریستی دیروز به کاروان انتخاباتی داکتر عبدالله عبدالله، عاملین این حادثه تروریستی را دشمنان ترقی، سعادت و آینده سرفراز مردم افغانستان دانسته، گفت که با وجود چنین حملات ما به راه خویش ادامه میدهیم و خود را به منزل مقصود که در کوتاه مدت همانا برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است، میرسانیم.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ رئیس جمهور کرزی می گوید که دو کاندید پیشتاز ما با هم رقابت دارند و روز شنبه آینده همهء ما رای میدهیم و شخص دلخواه خویش را منحیث رئیس جمهور آیندهء کشور تعین می کنیم و شما خواهید دید روزیکه پروسه رای دهی خاتمه یابد و رئیس جمهور جدید انتخاب شود، افغانستان یکباره یک جهش عظیم را به طرف ثبات تجربه خواهد کرد.
بر اساس خبرنامه ارگ، رئیس جمهور کرزی افزود که پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات از سوی کمیسیون مستقل انتخابات، مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید به روز پنجم عید سعید فطر به حضور داشت مهمانان عالی رتبه کشور های جهان طی یک مراسم بزرگی برگزار می گردد.
وی خاطر نشان کرد که ما باید مانند سایر کشور های جهان آینده نگر بوده و برای آینده ارادهء قوی داشته باشیم زیرا کشور هایی که آینده نگر اند، آباد و مرفه بوده اند.
رئیس جمهور افزود که وظیفه ما منحیث یک ملت این است که تهداب محکم بگذاریم و وطن را برای نسل های بعدی خود آبادتر و نیرومندتر سازیم.
حامد کرزی گفت این را میدانیم که افغانستان نه تنها به طرف ترقی گام برداشت بلکه با وجود نیاز هایش خود را مستقل و حاکمیت ملی خویش را نیز محکم نگهداشت.
رئیس جمهور کرزی گفت که ما باید در تحکیم وحدت ملی و اتحاد و اتفاق کشور خویش تلاش کنیم و در اثر همین تلاش هاست که افغانستان امروز هویت آشکار دارد و دارای اهمیت است.
رئیس جمهور کشور تاکید کرد که بر مردم و جوانان خود ماست تا آینده کشور خویش را مقبول نقاشی کرده و منظرهء زیبای کشور را مقبول بوجود آورده و این تابلو و منظرهء زیبا را خود ما مقبول تر و رنگین تر می سازیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.