آغاز جمع آوری وسایط بدون اسناد در هرات

جمع آوری وسایط بدون اسناد، شماره، شیشه سیاه و موترسایکل های دو سرنشین در هرات آغاز شد.

رییس اداره ترافیک هرات گفت: این طرح بعد از آن روی دست گرفته شد که شورای نظامی ولایت هرات فیصله نمود تا غرض تامین امنیت بهتر شهر و شهروندان از گشت و گذار وسایط بدون اسناد و موتر سایکل های دو سرنشین جلوگیری شود.

سیدمحبوب الله سادات مدیر ترافیک هرات می گوید: براساس فیصله شورای نظامی هرات با عاملان متخلف این طرح مطابق قانون برخورد خواهد شد. مدیر ترافیک می افزاید: در این طرح بیش از دهها عراده وسایط بدون اسناد و صدها عراده موترسایکل دو سرنشین از سوی پرسنل مدیریت ترافیک توقف و به آن مدیریت انتقال یافته است.

آقای سادات همچنین گفت: اگر مالکان این عراده جات غرض طی مراحل اخذ جواز سیر به این مدیریت مراجعه ننمایند، بعد از تصمیم ریاست محکمه به گمرک هرات تسلیم داده خواهد شد.

سیدمحبوب الله سادات مدیر ترافیک هرات همچنین هشدار می دهد که اگر موتر سایکل سواران اقدام به حمل دو سرنشین و یا اضافه از آن را نمایند ولو که جواز سیر هم داشته باشند متوقف و بعد از اخذ جریمه نقدی خواهد شد.

مدیر ترافیک هرات از عموم شهروندان عزیز صمیمانه تقاضا دارد تا حین گشت و گذار در روی جاده تمام قواعد و مقررات ترافیکی را رعایت نمایند در غیر آن با برخورد جدی نیروهای امنیتی به خصوص پولیس ترافیک مواجه خواهند شد.

در این اواخر افزایش ترورها در هرات که به استفاده از موتر سیکل انجام می شود مسوولان را به این تصمیم و اجرای این طرح وا داشت که با استقبال شهروندان روبرو شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.