دیدار تاجران هموطن با رییس اجرایی در قزاقستان

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در آستانه مرکز قزاقستان، شماری از تجار افغانستانی مقیم این کشور را در اقامت گاه اش به حضور پذیرفت.

در این دیدار تجار افغانستانی ایجاد حکومت وحدت ملی در کشور را به رییس اجرایی تبریک گفت و از خرد سیاسی داکتر عبدالله به نیکی یاد کردند. در این دیدار تجار افغانستانی مقیم قزاقستان مشکلات عمده شان را با رییس اجرایی حکومت شریک ساختند و خواستار رسیدگی به مشکلات شان شدند. در مقابل داکتر عبدالله عبداللهی رییس اجرایی حکومت وحدت ملی وعده سپرد که حکومت شان پس از ایجاد کابینه روی سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی توجه خاص را مبذول خواهد داشت.

رییس اجرایی تاکید کرد که نقش تجار و سرمایه گذاران در رشد و انکشاف افغانستان نهایت مهم است و بنا حکومت این کشور با توجه به اهمیت این موضوع رسیدگی به مشکلات بخش خصوصی را در اولویت برنامه های اقتصادی اش قرار خواهد داد. رییس اجرایی گفت: در دیدارهای جداگانه اش با مقام ارشد قزاقستان مشکلات تجار افغانستانی مقیم این کشور را مطرح خواهد نمود.

گفتنی است که رییس اجرایی حکومت روز گذشته در راس یک هیات دولتی به منظور اشتراک در نشست بین المللی شانگهای عازم آستانه مرکز قزاقستان گردید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.