مأموران امنیتی بحرین 7 نفر دیگر را بازداشت کردند

منابع خبری انقلابیون در بحرین از بازداشت هفت شهروند دیگر این کشور توسط مأموران نظام «آل خلیفه» در ساعات ابتدایی امروز خبر دادند.

مأموران نظام بحرین سحرگاه یکشنبه (امروز) با یورش به چندین منطقه در منامه، سار و الدراز،  هفت تن از شهروندان و مخالفان را ربودند.

شبکه اطلاع رسانی «14 فوریه» با اعلام این مطلب، نیروهای امنیتی بحرین را مزدور نامید و افزود: مزدوران نظام سحرگاه امروز به شمار زیادی از خانه‌های شهروندان در چندین منطقه یورش برده و علاوه بر ایجاد رعب و وحشت شماری از شهروندان را ربودند.

بر اساس  این گزارش، مأموران نظام منامه سحرگاه امروز با یورش به شهرک «سار»، جوانی به نام «سید صادق جعفر حمید» را ربودند. شمار دیگری از ماموران با یورش به شهرک «الدراز»، جوان دیگری به نام «یاسر الحداد» را به گوگان گرفتند.

طبق این گزارش، ماموران آل خلیفه با یورش به شماری از مناطق منامه، پنج شهروند به نام‌های «حسین عادل الحلیبی»، «سید حسن علوی الحلیبی»، «أحمد العرادی»، «حسن القصاب» و «سیدقاسم سمیر العبار» را ربودند.

بحرین از 14 فوریه 2011 تا کنون دستخوش انقلاب مردمی فراگیر شده است. منامه همچنین در سرکوب فعالیت‌های اعتراضی مردمی از نظامیان عربستانی، اردنی، اماراتی کمک می‌گیرد.

همه ساله با نزدیک شدن به سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه (جمعه آینده)، نظامیان بحرینی اقدام به دستگیری شماری از فعالان سیاسی می‌کنند. هم اکنون صدها تن از فعالان سیاسی توسط منامه در زندان به سر می‌برند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.