پیام محمد محقق در پیوند به فاجعه زابل

شهادت مظلومانه هفت تن از مردم بیدفاع ولسوالی جاغوری که از جمله آنان دو زن ویک دختر خورد سال بودند و بطور بیرحمانه با دست و پای بسته و بی دفاع شهید شدند، فاجعه تکاندهنده ایست که تا هنوز در افغانستان سابقه نداشته است و این جنایت هولناک که به دست گروهک ضد اسلامی داعش و عوامل محلی آن به وقوع پیوست، سند دیگری است بر اینکه دشمنان اسلام که امروز در افغانستان تحت عناوین مختلف فعالیت دارند، به هیح اصل از اصول دینی و انسانی پایبند نیستند.

اینجانب ضمن اینکه این فاجعه را شدیدا محکوم نموده و آن را به تمام ملت افغانستان، مردم غیور جاغوری و فامیل های محترم شان تسلیت گفته، برای شهدای عزیز غفران و رضوان الَهی مسالت می نمایم.

قابل یاد آوری می دانم که اگر چه مردم جاغوری توان هرگونه اقدامی را علیه متجاوزان و جنایکاران دارند اما صلاح مملکت و نظام را در این می دانند که مزدوران بیگانه که با اینگونه اعمالشان می خواهند نفاق ملی ایجاد کنند، باید از طریق نیروی امنیتی و دفاعی کشور تعقیب شوند.

فلهذا هم دوستان ما وهم دشمنان قسم خورده ملت بدانند که این جنایت بی پاسخ نمانده و انشاء الله به زودی دامن همه جنایتکاران را خواهد گرفت و نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با تمام توان علیه لانه های تروریزم اقدام نموده و آنان را به سزای اعمال جنایتکارانه شان خواهد رسانید.

در خاتمه یک بار دیگر به ارواح شهدای حادثه زابل درود فرستاده و برای خانواده های محترم شان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو می نمایم.
والسلام
حاجی محمد محقق


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.