عظیمی: همه باید علیه مواد مخدر بسیج شوند

برخی از اعضای جریان حرکت ملی افغانستان واحد به منظور تقدیر از فعالیت های آنها در بخش مبارزه علیه مواد مخدر با وزیر مبارزه علیه مواد مخدر دیدار کردند.

سلامت عظیمی وزیر مبارزه علیه مواد مخدر ضمن تشکر از احساس نیک اعضای جریان حرکت ملی افغانستان واحد گفت: مبارزه علیه مواد مخدر به تنهایی کار چند اداره حکومت نیست، باید تمام مردم افغانستان در راستای یک حرکت ملی علیه موادمخدر بسیج شوند. ایشان همچنین در مورد فعالیت های وزارت مبارزه علیه مواد مخدر برای تشویق تمام اقشار جامعه بخاطر سهیم شدن در این مبارزه ملی به ایشان معلومات دادند.

محترم هاشمی یکی از اعضای جریان و استاد دانشگاه کابل در این نشست گفت: این جریان از سه سال به این طرف به رهبری محترم هندیا دختر شاه امان الله فعالیت های خود را آغاز نموده که تمرکز بیشتر اش روی مسایل اجتماعی می‌باشد.

وی می گوید: که سال های زیاد مشغول تدریس اولاد وطن بودیم و اگر حالا که همه طعمه اعتیاد می شوند و ما فقط نظاره کنیم و هیچ توجهی بخاطر نجات مردم خود نکنیم، به دست خود جامعه را به طرف تباهی سوق می دهیم.

محترم هاشیمی از پلان مبارزه با مواد مخدر خود که شامل تمام ابعاد مبارزه با این پدیده می‌شود سخن گفته و علاوه نمودند که این پلان دارای سه بخش می‌باشد و اگر وزارت مبارزه علیه مواد مخدر بخواهد به همکاری وزارت های ذیربط بخاطر غنامندی هرچه بیشتر آن کار می کنیم.

اشتراک کنندگان در این دیدار که شامل داکتران و استادان دانشگاه ها بودند از وزیرمبارزه عیله مواد مخدر خواستند تا جمع آوری معتادان را در اولویت پلان کوتاه مدت خود قرار بدهد.

همچنان از وعده تجاران ملی بخاطر کمک در بخش تداوی معتادان معلومات داده و از وزارت مبارزه علیه موا مخدر بخاطر فراهم نمودن جای درخواست کمک نمودند. ایشان گفتند که اگر جایی بخاطر جمع آوری معتادان فراهم شود ما می توانیم کمک های نهادهای خیریه، تجار و هموطنان ما را در داخل و خارج کشور جلب نماییم.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.