جذب گردشگران روس از مصر به ایلات

کسنیا کوبیاکووا مدیر دپارتمان وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی در روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع روز جمعه 22 آبان 1394 به سایت «اینترفاکس-توریسم» اعلام کرد منطقه‌ی گردشگری ایلات واقع در دریای سرخ می‌تواند همتای شرم‌الشیخ مصر شود.

به گفته‌ی وی پس از لغو پروازها به مقصد مصر، برخی از اپراتورهای تور که به آنجا توریست اعزام می‌کردند، به دنبال مقصدی مشابه در کشورهای مجاور بودند.
کوبیاکووا ادامه داد «اکنون بسیاری از اپراتورهای تور بزرگ که سابقا با مصر کار می‌کردند، به ما مراجعه می‌کنند. به همین علت تصمیم گرفتیم در مطالبه‌ی سوبسید برای پروازهای مستقیم تجدید نظر کنیم. چندین کمپانی وجود دارند که مایلند تا 20 نوامبر برنامه‌هایی ترتیب دهند».
وی خاطرنشان ساخت وزارت گردشگری برای پروازهای مستقیم از شهرهای روسیه به حوزه‌ی کمپانی‌هایی که حداقل 16 پرواز را ترتیب می‌دهند، سوبسید می‌پردازد. رژیم صهیونیستی تا 45 یورو در ازای هر توریستی که در قالب این برنامه به ایلات سفر کند، می‌پردازد. کوبیاکووا همچنین خبر داد رژیم صهیونیستی در نظر دارد سفرهای توریستی از روسیه را به میزان 30-20% از محل توریست‌هایی که قبلا مصر را انتخاب می‌کردند، افزایش دهد.
کوبیاکووا اظهار داشت «واضح است که به سختی می‌توان فلسطین اشغالی را معادل ارزان‌قیمت مصر به شمار آورد. اما ایلات اکنون قیمت هتلها را کاهش می‌دهد. هتلداران محلی با اپراتورهای تور که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مذاکره کرده و تخفیف‌های خوبی پیشنهاد می‌کنند. ضمنا هتل‌ها نیز به فورمت مورد علاقه‌ی روسها یعنی all inclusive تغییر جهت می‌دهند. اگرچه هم اکنون در ایلات تنها پنج هتل از این دست وجود دارد، اما تعداد آنها به زودی افزایش خواهد یافت».
بازار روسیه به لحاظ تعداد گردشگران وارد شده به فلسطین اشغالی، مقام دوم را پس از ایالات متحده دارد. تورهای اعزامی از روسیه در سال جاری در مقایسه با سال 2014 به دلیل بحران اقتصادی کاهش داشته است.
از ژانویه تا سپتامبر 2015، 328.6 هزار روس از فلسطین اشغالی دیدن کردند که 23% کمتر از مدت مشابه سال 2014 است. با این وجود رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کند این روند تا پایان سال بهبود یابد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.