رییس جمهور با متضررین آتش سوزی مندوی کابل دیدار کرد

محمداشرف غنی رییس جمهور کشور روز سه شنبه (۲۴ قوس) با متضررین آتش سوزی اخیر در مندوی شهر کابل در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

آقای در این دیدار بیان داشت که برای جلوگیری از این گونه حوادث باید تدابیر جدیدی تری روی دست گرفته شود تا تاجران متحمل خسارات سنگینی نشوند.
وی تصریح نموده است: " به دلیل این که در مندوی کابل بیش از یک مرتبه آتش سوزی صورت گرفته است ما تصمیم داریم که راه حل بنیادی برای این مشکل دریابیم تا در آینده از وقوع همچون حوادث جلوگیری صورت گیرد".
آقای غنی گفت که وزارت شهرسازی نقشه و فهرست زمین های دولتی و شخصی شهر کابل را تهیه کرده است و کار بخاطر تفکیک متضررین آتش سوزی سرای زرداد مندوی کابل جریان دارد.
رییس جمهور به مسوولین بانک ملی، پشتنی بانک و سایر نهاد های دولتی و غیر دولتی که در این دیدار حضور داشتند، هدایت داد تا با متضررین نشست های داشته باشند و در زمینه اهدای قرضه به آنها به نتیجه برسند.
در این دیدار؛ رییس جمهور به مسوولین شهرداری کابل دستور جدی داد تا مندوی کابل را از کثافات با یک برنامه منظم پاکسازی نمایند.
در همین حال؛ یکی از تاجران در این نشست وعده سپرد تا سرای خویش را در اختیار متضررین قرار می دهد و مدت شش ماه از آنها کرایه نمی گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.