اجرای 12 عملیات پاکسازی در نواحی مختلف کشور

نیروهای پولیس ملی، اردوی ملی و امنیت ملی کشور، در جریان 24 ساعت گذشته 12 مورد عملیات پاکسازی را با هدف سرکوب تروریستان در نواحی ولایت های ننگرهار، تخار، قندوز، فاریاب، خوست، پکتیا و هلمند راه اندازی نمودند که در نتیجه آن 6 مخالف کشته، 4 مخالف زخمی و 2 مخالف دیگر دراین عملیات ها بازداشت شده اند که جزییات آن قرار ذیل است.

ننگرهار- حصارک
در یک عملیات نیروهای قطعات خاص پولیس ملی در نواحی ولسوالی حصارک ولایت ننگرهار، یک تروریست 4 و 4 تروریست دیگر زخمی شدند، در این عملیات یک قبضه راکت انداز همراه با دو فیر مرمی آن، یک میل کلاشینکوف و مقداری مهمات به دست نیروهای قطعات خاص پولیس ملی افتاده است.

هلمند- خانشین، نادعلی
عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشور با هدف تصفیه ولسوالی های خانشین و نادعلی ولایت هلمند از وجود مخالفان جریان داشت و تا اکنون چندین قریه این ولسوالی ها از جود تروریستان تصفیه شده است.

تخار- خواجه بهاوالدین
عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشور با هدف پاکسازی ولسوالی بهاوالدین ولایت تخار از وجود مخالفان که چند روز قبل آغازشده بود، جریان داشته و تااکنون چندین روستا از وجود مخالفان تصفیه شده است.

فاریاب-غورماچ
عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشور با هدف پاکسازی ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب جریان داشته و تا اکنون چندین قریه این ولسوالی از وجود تروریستان تصفیه شده است.

کندز- خان آباد
عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشور با هدف تصفیه و سرکوب مخالفان در مربوطات ولسوالی خان آباد ولایت قندوز جریان دارد.

خوست- علیشیر
عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشور با هدف تصفیه ولسوالی علیشیر ولایت خوست از وجود تروریستان جریان دارد.

پکتیا-جاجی آریوب
عملیات تصفیه ای نیروهای امنیتی کشور با هدف سرکوب تروریستان در نواحی ولسوالی جاجی آریوب ولایت پکتیا جریان دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.