داعش مسئول ترور پزشک شیعه در بنگلادش

به گزارش رسانه های خبری جهان، گروه تروریستی داعش، با صدور بیانیه ای مسئولیت ترور یک پزشک شیعه در کشور بنگلادش را بر عهده گرفت.

این گروه تروریستی در این بیانیه دلیل ترور این پزشک را نشر مذهب اهل بیت(ع) توسط او عنوان  کرده و دیگر شیعیان بنگلادش را هم به قتل تهدید نموده است. عناصر تروریستی داعش 24 اسفند ماه با حمله به حافظ عبدالرزاق در منطقه کالی گنج بنگلادش او را به شهادت رساندند. در بیانیه تکفیری های داعش آمده است در یک عملیات امنیتی، سربازان خلافت توانستند در بنگلادش،  رافضی مشرک (حافظ عبدالرزاق)، یکی از بزرگترین دعوت کنندگان به مذهب رافضه را در جنوب بنگلادش که به عنوان دکتر در مرکز پزشکی خمینی کار می کرد با وارد کردن ضربات چاقو در منطقه جهینایداه ترور نمایند و برادران در کمال صحت به پایگاه های خود بازگشتند و لله الحمد. رافضی های مشرک باید بدانند که چاقوهای ما تیز و محکم است که دست را قطع و گردن را می برد و به تاکید، پروردگار ما عزوجل، در کمین آنان است.
-  حافظ عبد الرزاق ۴۵ ساله که علاوه بر پزشک بودن یکی از مبلغین ترویج مذهب اهل‌بیت(ع) در شهرستان جینایداها منطقه کالی گنج بنگلادش نیز به شمار می‌‌رفت. لازم به ذکر است، بعد از حمله تروریستی به حسینیه تاریخی دالان در شهر داکا و حمله تروریستی بوگرا این سومین حمله‌ای است که علیه شیعیان بنگلادش صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.