اعمال القاعده و داعش ارتباطی با اسلام ندارد

به گزارش رسانه های خبری هند، رئیس انجمن علما و مشایخ هند، مولانا سید محمد اشرف کیچاچوی با بیان اینکه اعمال غیر انسانی تروریست های القاعده و داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد تصریح کرد این اعمال موجب بدنامی اسلام و مسلمانان شده است.

 مولانا سید محمد اشرف کیچاچوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود مسلمانان اعمال تروریستی القاعده و داعش را قبول ندارند و به شدت آن را محکوم می کنند. وی افزود جنایت های داعش در عراق و سوریه بر خلاف اصول انسانی است و جنایت علیه بشریت است. رئیس انجمن علماء و مشایخ هند با اشاره به برگزاری همایش صوفی خاطرنشان کرد اسلام دین صلح و امنیت است و به هیچ عنوان اجازه اعمال تروریستی را نمی دهد. این رهبر برجسته اهل سنت گفت ؛ گروه های تروریستی برای دستیابی به اهداف شوم خود به نام اسلام، جوانان را فریب می دهند. وی از همه کشورهای جهان خواست برای مقابله با گروه های تروریستی متحد شوند و اجازه ندهند این گروه ها به جنایت خود ادامه دهد. این فعال سیاسی خواستار کمک دولت هند برای ترویج عرفان و تصوف برای دستیابی به صلح و امنیت شد.
-   کنفرانس بین المللی صوفی به مدت چهار روز توسط نارندرا مودی نخست وزیر هند گشایش یافت و در این کنفرانس دانشمندان، روحانیون و محققانی از 20 کشور جهان از جمله پاکستان، بنگلادش، افغانستان، مصر، آمریکا و انگلیس شرکت کردند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.