شرکت آلمانی فشنر افشاگری کرد

بر اساس اولین تماس بنده با مسوول برون مرزی این شرکت که در تاریخ دوم می یعنی روز دوشنبه انجام شد، قرار شد که مجددا تماس بگیرم تا ایشان بر اساس مدارک بتوانند پاسخگوی سوال های بنده باشند.

ایشان امروز ابراز کردند بر اساس توافق بانک آسیایی و دولت سابق افغانستان این شرکت موظف شد تا یک ماستر پلان ۲۰ ساله برق برای افعانستان انجام دهد.

بر اساس گزارش های اولیه این شرکت و با تایید مالی بانک آسیایی و همچنین وزیر سابق انرژی و آب جناب اسماعیل خان و در نهایت تایید شورای وزیران ماستر پلان برای انجام کارهای عملی به شرکت برشنا واگذار شد.

اما کارمندان شرکت برشنا طی تقاضایی رسمی از شرکت فشنر خواهان دعوت کارکنان این شرکت به آلمان می باشند برای رایزنی های بیشتر راجع به پروژه توتاپ.

به درخواست شرکت برشنا کمپانی فشنر در فبروری ۲۰۱۳ در شهر اشتوتگارت در دفتر مرکزی میزبان تنی چند از کارکنان شرکت به شنا بود و در آن مجلس که پروتکلش نیز نزد شرکت فشنر موجود است، برشنا از فشنر تقاضا کرده که در مطالعات خویش تجدید نظر کنند و مسیر سالنگ را نیز مورد ارزیابی قرار دهد.

کمپانی فشنر بر اساس درخواست رسمی آنها گزارش و سروی جدیدی را آغاز می کند که در گزارش جدید خود باز هم بامیان را در بلند مدت بهترین گزینه معرفی کرده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.