چرا حکومت افغانستان چنین نکرد؟!

کسی باید دستور بدهد! گفتند و تایید کردند؛ رهبر گروه طالبان "اخترمحمدمنصور" با پاسپورت پاکستانی و ویزای ایرانی از پاکستان به ایران رفته است.

تا اینجا شک در بیان که نیست، خوب نمی شد حکومت وحدت ملی دستور می دادند، سفرای "ایران و پاکستان" مقیم کابل را به رسم احتجاج به وزارت خارجه فرا بخوانند و از هر دو کشور میزبان رهبر گروه تروریستی و خون آشام وضاحت بطلبند.

از سفیر ایران پرسیده شود، وقتی ایران دولت افغانستان را به رسمیت می شناسد، دلیل اش چیست که به دشمن نظام و مردم افغانستان (اخترمنصور) قاتل صدها شهروند افغانستان و صدها نیروی امنیتی افغانستان ویزا داده بودند؟! دلیل داشتن رابطه پنهانی ایران با رهبر گروه تروریستی مذکور ریشه در کجا دارد؟

از سفیر پاکستان پرسیده شود، به تاریخ 12 ماه می سال 2015 رهبران پاکستان از تریبیون افغانستان اعلان کردند که دشمن افغانستان دشمن پاکستان است؟! حال ثابت شد که اختر منصور که دشمن حکومت، نظام و مردم افغانستان است، با داشتن پاسپورت پاکستانی در داخل خاک پاکستان کشته شد. چرا از میدان های هوایی پاکستان بطور آزادانه رفت و آمد می نمود؟ آیا حرف رهبران پاکستانی آن وقت شوخی بوده، یا چیز دیگر؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.