پاکستان خدمتکار خوبی برای آمریکا است

ادعای آمریکا مبنی بر کمک کردن کمک ها بر پاکستان عملی نشده و پاکستان همچنان دهشت افکن تولید می کند و به افغانستان می فرستندو روزبروز آن را افزایش می دهد.

 احمد سعیدی آگاه مسایل سیاسی، با بیان اینکه پاکستان برای آمریکا و انگلیس ژاندارم منطقه است، افزود: اگر نگاهی به تاریخ پاکستان اندازیم از سال 1947 الی 1962 رییس آی اس آی پاکستان انگلیس بود و سیاست های انگلیس ها تطبیق می شد. خدمتی را که در طول تاریخ پاکستان به آمریکا کرده است هیچ کشوری دیگر انجام نداده و نمی تواند. پاکستان خدمتکار خوبی برای آمریکا است.

وی افزود: آمریکا در دوران جهاد افغانستان، روسیه را با کمک پاکستان شکست داد. آمریکا تصمیم گرفت که طالبان را تولید کند پاکستان کمک کرد و آمریکا این کار را انجام داد. پس آمریکا به هیچ عنوان حمایت های خود را از این کشور قطع نخواهد کرد و همچنان به این کشور نیاز دارد.

وی، ادامه داد: اگر آمریکا صادقانه در افغانستان علیه تروریست در طی این چهارده سال می جنگید ما حالا در این بدبختی ها نبودیم. پاکستانی ها هیچوقت سیاست ضدآمریکایی را به کار نبرده اند. پس آمریکا هم منافع خود را دوست دارد و سیاست ضد پاکستانی را به کار نخواهد برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.